FAQ

FAQ- pytania

Dzięki aplikacji dokumentujemy podstawowe zdarzenia podczas wizyty. Możemy również szybko wydrukować recepty, zalecenia, skierowania i całą historię choroby. Staramy się aby jego forma była zgodny z obowiązującymi przepisami przy zachowaniu maksimum prosty i funkcjonalności.

Po wprowadzeniu kilkudziesięciu wizyt pojawia się ograniczenie czasowe podczas generowania kolejnych. Zakupienie wersji PREMIUM znosi tą niedogodność na jeden rok. Brak aktywnej wersji PREMIUM w żaden sposób nie ogranicza dostępu do wcześniej wprowadzonych danych!

Tak, jako jeden z nielicznych dostępnych na rynku.

Każdy współcześnie dostępny komputer pracujący z zainstalowanym Windows XP/Vista/Win7/Win8 (32 i 64 bit) i serwerem baz danych Firebird > 2.0 dostępnym do pobrania bezpłatnie na stronie http://firebirdsql.org

Nie.

Nie.

Nie. Wersja wielostanowiskowa dostępna jest na specjalne zamówienie.

Nie. Aplikacja w obecnej formię wspiera Lekarzy prowadzących gabinety prywatne.

Tak. W prosty sposób możemy dokonać weryfikacji ubezpieczenia pacjenta.

Funkcjonalność w fazie testów.

Cała baza danych znajduje się na Państwa komputerze, jest zabezpieczona indywidualnym hasłem i to wy decydujecie kto ma z nimi kontakt.

Tak. Jak tylko MZ określi jasny standard wymiany informacji będzie taka możliwość.

Tak. Problem należy opisać w Kontakt/Pytanie.

Tak. Na specjalne zamówienie jesteśmy gotowi taką czynność przeprowadzić.

Tak. Istnieje możliwość exportu danych w formacie xml i poprzez dedykowany interfejs umieszcze ich w nowej aplikacji.

Jeżeli pojawi się nowa wersja programu to każdy użytkownik niezależnie od posiadanej wersji może dokonać uaktualnienia zgodnie ze wskazówkami zawartymi w instrukcji obsługi.